137 мектеп

» » Жаңа 2023-2024 оқу жылынан информатика пәні бойынша қандай оң өзгерістер күтеміз немесе мектепішілік оқу-әдістемелік жұмыстарға жәрдем №1

 
 
 

Жаңа 2023-2024 оқу жылынан информатика пәні бойынша қандай оң өзгерістер күтеміз немесе мектепішілік оқу-әдістемелік жұмыстарға жәрдем №1

Автор: Administrator007 от 7-06-2023, 08:26, посмотрело: 151

0 Сайт подвергся атаке хакеров, злоумышленники угрожают уничтожением не только сайта... А сайт работает для школы, для учителей, для детей и их родителей...

«Добрый поступок никогда не глуп, ибо он бескорыстен и не преследует цели выгоды и умного результата»
«Излишняя обидчивость - это признак какой-то закомплексованности или необразованности. Будьте умны»
Просветляющие, профилактико-разъяснительные, душевно-успокоительные и лечебно-психотерапевтические цитаты
Дмитрия Сергеевича Лихачева, русский академик, профессор и филолог

Жаңа 2023-2024 оқу жылынан информатика пәні бойынша қандай оң өзгерістер күтеміз немесе мектепішілік оқу-әдістемелік жұмыстарға жәрдем №1
Балалар үшін
Кезекті оқу жылы да аяқталып келеді. Жаңа 2023-2024 оқу жылынан информатика пәні бойынша балалардың білім алу жағдайына байланысты қандай оң өзгерістер күтеміз?

1. Мектеп пайдалануға берілген кезде арнайы жабдықталып берілген, бірақ бірінші аптада-ақ жабылып қалған екі информатика кабинеттері техникалық бұйымдары қайта жинақталып, І және ІІ ауысым оқушылары үшін пайдалануға берілсе.
2. Бастауыш сыныптар үшін информатика кабинеттері өз алдына бөлек дайындалса. Мысалы, екі сыныптың оқу кабинеттерін информатика кабинеті етіп жабдықтауға болады. Сонда ол әрі оқу кабинеті, әрі информатика кабинеті болады да, ол сыныптардың оқушылары информатика сабағы болатын сынып кабинетімен сабақ кестесі бойынша ауысып оқи берер еді. Әрине, жабдықталған информатика кабинеттерінде 4 сыныптар болғаны дұрыс.
3. Бұл біріншіден, бастауыштағы оқу кабинеттерінің санын қысқартпайды, екіншіден, оқушылардың үзіліс уақытында сабаққа кешікпеуіне оң әсер етер еді.

Күтілетін нәтиже:

- кабинет жеткілікті болса, информатика пәні мұғалімдерінің де жұмыстары жеңілдеп, шығармашылық жұмысқа жаңа мүмкіндіктері пайда болады;
- тобымдағы білім берудің мазмұнын жалпы қалалық орташа деңгейге жеткізуге болар еді. Әрине, оқушылардың игеруі – ол екінші проблема;
- оқушылар пәнге негізгі пән ретінде қарап, олардың білім алуға деген мотивациялары артады;
- бастысы, оқушылардың білім алу жағдайлары өзгеріп, анағұрлым жақсарады;

Қарапайым және орындауға болатын мәселе, аса бір білім мен ұйымдастырушылық қабілетті қажет етпейді. Бірақ оқушылардың білім алуы мен болашақтары үшін, информатика пәні мұғалімдері үшін аса қажет. Әзірге осы кабинеттің жетіспеушілігі пәннің жүргізілуін дамытудың негізгі тежегіші/тормоз/ болып отыр...
Серікбаев Пернехан,
информатика пәні мұғалімі,
жоғары санатты, педагог-зерттеуші
скачать dle 10.2 Форекс опционы

Категория: Pedadisteme

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
adminsite: Серикбаев Пернехан, учитель информатики сш №137 г. Шымкента, призер городских конкурсов по вебсайту и предметных олимпиад