Просветляющая, профилактико-разъяснительная, душевно-успокоительная и лечебно-психотерапевтическая цитата
Марка Цицерона, римский государственный и политический деятель, оратор, философ, учёный
Марка Цицерона, римский государственный и политический деятель, оратор, философ, учёный
«Добрый поступок никогда не глуп, ибо он бескорыстен и не преследует цели выгоды и умного результата»
Просветляющая, профилактико-разъяснительная, душевно-успокоительная и оздоровительно-мотивационно-
психотерапевтическая цитата Дмитрия Сергеевича Лихачева, русский академик, профессор и филолог
психотерапевтическая цитата Дмитрия Сергеевича Лихачева, русский академик, профессор и филолог

Балалар үшін
Жаңа 2023-2024 оқу жылына да санаулы күндер қалды. Бұл жаңа оқу жылына дайындық барысында информатика пәні бойынша балалардың білім алу жағдайына байланысты оң бағыттағы өзгерістерге арналған ұсыныстар орындалар ма екен?1. 04.01.2021ж. мектеп пайдалануға берілген кезде арнайы жабдықталып берілген, бірақ бірінші аптада-ақ жабылып қалған екі информатика кабинеттері техникалық бұйымдары қайта жинақталып, І және ІІ ауысым оқушылары мен информатика пәні мұғалімдеріне берілсе ұсынысы орындалар ма екен?
2. Бастауыш сыныптардың санына, оларға информатика пәнін оқытудың мазмұны мен әдістемесінің ерекшелігіне байланысты олар үшін екі информатика кабинеттері өз алдына бөлек ұйымдастырылса ұсынысы орындалар ма екен?
3. Осы ұсыныстарға биыл 4- жыл. Мектеп оқушыларының сапалы білімі демеген күннің өзінде, информатика пәні бойынша орташа білім алуы үшін аса қажет осы қарапайым мәселелер мектептің пайдалануға берілген уақыттан бері кезекті төртінші оқу жылында орындалар ма екен?
Бұл ұсыныстар ақылдың асып-тасығанынан емес. Керісінше, жоғарыдағы қарапайым проблемалық мәселелер:
- оқушы балалардың білім алуы үшін қажет;
- информатика пәні мұғалімдері үшін қажет;
- информатика пәні бірлестігінің жұмысы үшін қажет;
- жаңа мектеп үшін қажет;
Күтілетін басты нәтиже:
- оқушылардың білім алу жағдайлары өзгеріп, анағұрлым жақсарады;
- оқушыларға пән бойынша білім берудің мазмұнын жалпы қалалық орташа көрсеткішке жеткізудің алғышарттарының бірін орындаймыз;
- болашақ сапалы білім іргетасының бір бөлігін жасаймыз;
Әзірге осы кабинеттің жетіспеушілігі пәннің жүргізілуінің негізгі тежегіші /тормоз/ болып отыр...
Серікбаев Пернехан,
информатика пәні мұғалімі,
жоғары санатты, педагог-зерттеуші
информатика пәні мұғалімі,
жоғары санатты, педагог-зерттеуші